طرح شميم آدينه که از ابتداي تير ماه 90 در منطقه خاورشهر و حدودا  7 روستاي اطرافش برگزار شده است، روزهاي پاياني را در مرحله اول خود مي گذراند.

اين طرح در قالب کلاس هاي تابستاني مختلف براي دختران و زنان اين منطقه برنامه ريزي و اجرا شد. کلاس هاي آموزش قران، تفسير و آموزش عقايد و احکام براي مقاطع مختلف سني، کلاس هاي هنري اعم از شمع سازي، کاردستي، طراحي و چاپ روي لباس و پارچه، نقاشي با مداد رنگي، آب رنگ و گواش بر روي کاغذ و وسايل مختلف، کلاس هاي آموزش آيين همسرداري، نجوم و... از جمله آموزش هاي اين طرح بوده است. کلاس هاي قرآني و آموزش عقايد و احکام بعنوان بخش دوم اين طرح با درخواست شرکت کنندگان کماکان ادامه خواهد داشت و در صورت حمايت احتمالا بعنوان طرحي هميشگي در برنامه قرار خواهد گرفت.

در تاريخ 29/03/90  با معرفي يک از خيرين صاد، بازديدي از محل برگزاري کلاس ها صورت گرفت و با توجه به شرايط آن دوره و بانيان موجود بخشي از لوازم التحرير مورد نياز ستاد از سوي صاد تامين گرديد. در تاريخ 19/05/90 به منظور بررسي نتايج کار بازديدي مجدد از کلاس ها صورت گرفت. براساس گزارش مشروح اين بازديد -که در آينده نزديک برروي وب سايت موسسه منتشر خواهد گرديد- ميزان استقبال شرکت کنندگان بسيار خوب برآورد شده و تا پوشش 2000 نفر را نشان مي دهد.

طي اين بازديد اعلام گرديد روز 2 شنبه 24/05/90 از ساعت 4 تا 8 بعدازظهر جشن پاياني اين دوره برگزار خواهد شد. در اين جشن مجريان طرح بنا بر برنامه ريزي انجام شده قصد دارند از فرد برگزيده هر کلاس تجليل به عمل آورند که بدين ترتيب جمعا درحدود 100 نفر در اختتاميه مورد تشويق قرار خواهند گرفت.

بدين وسيله از همه خيرين و علاقمندان دعوت به عمل مي آيد تا در صورت تمايل به تامين مالي بخشي از اين هدايا و يا غنا بخشيدن به بسته هداياي تدارک دیده شده (که متناسب با هر گروه سني از لوازم التحرير تا کتاب و غيره تنظيم شده است) با موسسه صاد تماس بگيرند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید